Opinie. Moja opinia nie została opublikowana, co zrobić?

  • Upewnij się, że dodałeś opinię jako zalogowany użytkownik (za pomocą Facebooka, konta Google, adresu mailowego lub po umówionej u nas wizycie),
  • sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, czy nie otrzymałeś żadnej wiadomości od moderatora serwisu - być może Twoja opinia została odesłana do zmiany ze względu na fragmenty niezgodne z naszym regulaminem,
  • pamiętaj, że przed opublikowaniem opinie są moderowane - może to zająć do 24. godzin (wyłączając weekendy),
  • napisz do nas na adres kontakt@znanylekarz.pl, podając swój adres e-mail oraz link do profilu lekarza, któremu chciałeś dodać opinię.

 

Przykładowy e-mail z prośbą o poprawienie opinii:

mailopinia.PNG

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 6 z 6
Oparte na technologii Zendesk