Nasz zespół moderacji analizuje treść opinii by sprawdzić czy spełnia ona nasze zasady i regulamin serwisu.
Jeśli okaże się, że opinia odbiega od wytycznych, nie możemy jej opublikować. Jeśli niezgodność z naszymi zasadami jest możliwa do poprawienia, kontaktujemy się z pacjentem, wyjaśniając dlaczego opinia nie może zostać opublikowana w tej formie. Proponujemy różne możliwości przeformułowania treści, tak, aby była zgodna z wytycznymi. Niektóre opinie musimy od razu odrzucić ze względu na treść. W obu przypadkach użytkownik jest zawsze informowany o takiej sytuacji.
Nigdy nie próbujemy zmieniać pierwotnej intencji i przekazu opinii. To nie my decydujemy o jej treści. Nie nakłaniamy więc pacjentów do przeformułowania ich negatywnej opinii na pozytywną.
Nasz wykwalifikowany zespół zawsze zachowuje neutralność i bezstronność w moderowaniu opinii.
Podczas procesu moderacji wszystkie opinie traktujemy na równi. Moderowane są według tych samych zasad, bez względu na to do jakiego specjalisty są kierowane (nie ma znaczenia czy dany specjalista jest klientem ZnanegoLekarza czy posiada profil bezpłatny). Dodatkowo nasz zespół jest w pełni niezależny od działów odpowiedzialnych za obsługę lekarzy i sprzedaż.
Nieustannie weryfikujemy nasz system i wszelkie procesy, by upewnić się, że stwarzamy godną zaufania przestrzeń, a opinie publikowane w ZnanymLekarzu są autentyczne.
Jeśli na podstawie pewnych poszlak uznamy, że dana opinia może być fałszywa, mamy prawo wysłać Ci prośbę o dowód opisanych przez Ciebie doświadczeń lub odrzucić daną opinię. W przypadku gdy podejrzewamy, że sytuacja z opinii nie miała miejsca, nie opublikujemy takiego komentarza - chyba, że otrzymamy od Ciebie odpowiedni dowód na odbycie opisywanej wizyty. W miarę możliwości, zachęcamy do niewysyłania lub ukrycia danych dotyczących Twojej historii medycznej.
Dodatkowo, jeśli zauważymy nietypowe zachowania i liczne naruszenia u użytkownika, możemy ograniczyć mu możliwość wystawiania opinii lub nawet wyłączyć konto użytkownika po wcześniejszym powiadomieniu. Jeśli opinie naruszają w jakikolwiek sposób prawo, możemy również podjąć kroki prawne przeciwko użytkownikowi.