-
Jak bardzo przystępne i dokładne były informacje, które można było znaleźć na profilu profesjonalisty.
-
Czy Twoja wizyta została odwołana, przełożona, opóźniona lub czy profesjonalista się na niej nie pojawił.
-
Twój pogląd na temat wizyty, przemyślenia i odczucia dotyczące przebiegu konsultacji, np:
- punktualność profesjonalisty,
- sposób komunikacji: czy był jasny, empatyczny, czy profesjonalista używał zrozumiałego języka oraz czy był uprzejmy i cierpliwy,
- czy leczenie zalecone przez profesjonalistę, wyniki, postawiona diagnoza, zlecone badania lub wystawione recepty spełniły Twoje oczekiwania. Aby chronić swoją prywatność, unikaj jednak podawania danych medycznych.
-
Jak wyglądała przychodnia lub gabinet lekarski (np. przestronny, łatwy do znalezienia, wygodny; lub przeciwnie, nieco zniszczony, trudno dostępny, nie odpowiada Ci z innych powodów).
-
Jak byłeś traktowany przez personel współpracujący z profesjonalistą.
-
Czy profesjonalista odpowiedział na Twoje pytania, które zadałeś przed lub po konsultacji.