6. Przykłady tematów, o których można pisać

  • Jak bardzo przystępne i dokładne były informacje, które można było znaleźć na profilu profesjonalisty.

  • Czy Twoja wizyta została odwołana, przełożona, opóźniona lub czy profesjonalista się na niej nie pojawił.

  • Twój pogląd na temat wizyty, przemyślenia i odczucia dotyczące przebiegu konsultacji, np:

    • punktualność profesjonalisty,
    • sposób komunikacji: czy był jasny, empatyczny, czy profesjonalista używał zrozumiałego języka oraz czy był uprzejmy i cierpliwy,
    • czy leczenie zalecone przez profesjonalistę, wyniki, postawiona diagnoza, zlecone badania lub wystawione recepty spełniły Twoje oczekiwania. Aby chronić swoją prywatność, unikaj jednak podawania danych medycznych.  
  • Jak wyglądała przychodnia lub gabinet lekarski (np. przestronny, łatwy do znalezienia, wygodny; lub przeciwnie, nieco zniszczony, trudno dostępny, nie odpowiada Ci z innych powodów).

  • Jak byłeś traktowany przez personel współpracujący z profesjonalistą.

  • Czy profesjonalista odpowiedział na Twoje pytania, które zadałeś przed lub po konsultacji.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Oparte na technologii Zendesk